睇中醫香港中醫網首頁

陳國強中醫(男)

CHAN, KWOK KEUNG MALONE
Tel:
2396 3638
地址:
陳國強中醫中藥館 seeclinicSeeClinic
九龍大角咀荔枝角道161號榮達樓A座地下
專業資格:
香港中醫藥管理委員會註冊中醫師
專注研究:
其他資料:
衝擊波治療
收費:
診症時間:
敬請預約



  # 16390
楊浩基 報告:
5/17/2014 9:02:46 PM
• 診症日期 : 2014年5月15日
• 求診目的 : 中醫全科
• 診金收費 : ~ $ 400
• 輪候時間 : 不設預約等候片刻
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
本人因左右上腹隱痛已經尋訪過多中醫,但每個答案都不同,有的說我肝大頂胃所以痛,但服藥後沒明顯功效,仲要係藥粉,仲要每包100,仲要一日兩包,收我成一千蚊,都唔緊要,我睇咗兩次,仲要食唔好,有拖症之嫌,睇佢嗰時有佢講無你問,你問嘢就咁答你:「我話你係乜就乜啦,無講即係唔係,唔駛問咁多!」另外一個仲好笑,話如果真係痛到頂唔順,就去睇西醫!我真係俾佢吹脹!
但陳國強醫師真係最值得人尊敬,每次睇佢都好耐心咁幫你分析,就算你有問題打電話俾佢,佢都好有耐性咁喺電話度慢慢解釋給你聽,好似噚日咁,我帶我太太去睇,我同佢講話我喉嚨有啲痛,佢話我可能有感冒,話如果我第二朝喉嚨再痛嘅話,就要打俾佢要加藥,結果我今朝真係有痛,所以我就立刻打俾佢,佢喺電話度係咁不厭其煩咁問我症狀,而啲症狀唔係我講,而係佢每樣問我,有無發燒呀?有無咳呀?除咗喉嚨痛有無喉嚨痕呀?有無頭痛?有無頭暈?⋯⋯⋯問得太詳細不能盡錄,盡顯醫者父母心嘅醫德!如果大家有咩病痛真係要睇佢,我唔係賣廣告,我真係俾陳醫師感動!
簡評:
個人觀感- 詳盡親切、耐心施診
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 值得向有需要人仕推介
 Copyright©2023 www.chinesedoctor.com.hk
 All rights reserved