睇中醫香港中醫網首頁
[ 會員#12351 ] yipyip
想問中藥百解茶會否影響抽血之肝腎指數
我現在腦海在慌亂深處中,好優心!首先我講述我既過去,8年前因頭痛進急症室兩次,連續兩次都話我心跳快,在急症室抽過血睇甲狀線話冇事,然後一次因頭痛睇街症,說我心跳快轉到威爾斯睇內科,而睇內科期間身體之驗身完全無事,但就血壓高同心跳快,要吃血壓心跳藥,但我當時處境係唔好,我有頭痛、肌肉痛、流汗、失眠、焦慮等等問題,之後轉到精神科,在精神科睇左幾年,而食藥有三種:血清素、止痛藥、安眠藥!至兩年前話我改善了再把我轉到綜合家庭科睇,都係食血清素、安眠藥,現在比8年前好很多了,就最近的覆診中因心跳快叫我驗多一次血睇甲狀線,然而我在過去的這半年裡因為上癮了可待因咳水,它能減輕痛楚另我難於脫離,當停止就出現極之辛苦的吊癮症如流眼鼻水、發冷發熱、周身肌肉痛、肚痾和無力感!正正今次要抽血我怕驗出可待因,所以停止咳水四天後先去抽血,並在第三天晚從友人介紹的旺角一間藥房買了百解茶(藥房自制開定一樽樽放雪箱度),我買了一杯份量(店員話轉比驗尿既人飲),飲完後我痾水痾到七彩,第二朝就去了抽血啦!然後早兩日覆診,話肝腎有d問題,同蛋固醇150,醫生問我近期有無食過咩藥或中藥?我答佢有,就前一日飲過中藥百解茶,佢話可能中藥影響!然後依家等兩個月覆診,甘我依家好驚,依家聽完更焦慮。
朱澤生中醫:
謝提問
Yipyip你的問題要多些資料,有時間來診所一敘。
請帶驗身報告來
朱醫師
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
中醫信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
 Copyright©2023 www.chinesedoctor.com.hk
 All rights reserved