睇中醫香港中醫網首頁
[ 會員#13385 ] lauchuiwa
中藥長期食引致肝酵素高
醫師你好,因為有月經不停的問題,8月睇緊中醫,這2個月月經期間都準時來和5日已經走了,但聽講話中藥唔可以食太耐,驚肝酵素會高?上網搵資料話柴胡呢種藥材都有機會引致,因為我的調經藥入面有呢隻藥,同埋我8月到現在都日日飲中藥,初時就一日飲2次,後尾正常小小醫師就話一日飲一次,但有時都一日2次,請問我需不需要減小次數或者食4日停2日咁樣?定係暫時停一停唔食住?正常調經是食幾耐中藥?係如何服法?真的會引致肝酵素高?
陳靜雯中醫:
正常調經是食幾耐中藥?
-->服藥後月經周期恢復正常可停。

真的會引致肝酵素高?
-->沒有相關實驗證明。一般情況,肝功能正常患者,在服用無毒性中藥數年時間都沒有肝酵素高問題。當然,有咩情況需要長時間服用中藥呢? 多數是癌症或嚴重慢性病患者。月經問題,需跟周期調,都有數月至數年的時間,但無需每天服藥。
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
中醫信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
 Copyright©2023 www.chinesedoctor.com.hk
 All rights reserved