睇中醫香港中醫網首頁

羅英祥中醫(男)

LO, YING CHEUNG
Tel:
2322 4227
地址:
羅英祥羅濤跌打醫館 seeclinicSeeClinic
九龍慈雲山蒲崗村道157-161號號地下
專業資格:
香港中醫藥管理委員會註冊中醫師
專注研究:
其他資料:
收費:
診症時間:



  # 16527
lee 報告:
7/5/2015 12:21:03 AM
• 診症日期 : 2015年----
• 求診目的 : 中醫全科
• 診金收費 : ~ $ 300
• 輪候時間 : 需預約等候片刻
• 光顧經驗 :光顧多次
總評 2.3
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 5
經歷詳述:
我想說:這裏有兩個師父,大哥同細老,我同我的姐姐分別不同時間去睇他,我睇他當時是背脊肌肉好痛,他說我尾龍骨壓住神經線,他就幫我纽骨,紐完説我會幫你搞好的,只要你你來睇多幾次,好我就睇了四次,第一次給他紐完第二日我3隻手指就開始麻痺,第二日去睇他,我同他講我3隻手指麻痺,他說無事我幫你搞好他,如事我睇了四次,他只會說设事的我幫你搞好他,來多幾次就會好,我明明第一次去睇是沒有手痺,現在他只會說來睇多幾次就好,別外我的姐姐腳痛去睇他但是我不知道因為不同住,我姐姐一隻腳痛睇他有十次以上,現在兩隻腳都痛到八街,行都有問題,可能你會問為甚麼睇一隻腳會兩隻腳都有問題,答案是,我姐姐第一天去睇他說你這隻腳痛是因為你第二隻腳要就别一隻腳行路,所以痛,他又說其實你兩隻腳都有問題要搞好巨,我姐姐就信他好請你幫我搞好吧!看了他十幾次每次都是同一樣的紐!紐!紐!紐!紐!紐!紐!到現在行路都有問題,行一步兩隻腳都痛到入心.以上是真人真事,如有吹水本人就比車車到五馬分屍死,世世如此.
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 診証時間極其急趕,快來快去
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
 Copyright©2023 www.chinesedoctor.com.hk
 All rights reserved