睇中醫香港中醫網首頁
黃山醫生
Dr HUANG, SHAN
Tel:
2111 9215
地址:
九龍九龍灣牛頭角道3號得寶商場113號舖
專業資格:
香港中醫藥管理委員會註冊中醫師
其他資料:
收費:
診症時間:
使用醫院或其他服務診所:

  # 17341
Johnny Lam 報告:
7/19/2022 3:54:09 AM
• 診症日期 : 2022年5月31日
• 求診目的 : -- 醫療券買田七
• 診金收費 : ~ $ 10000
• 輪候時間 : 不設預約等候1小時
• 光顧經驗 :初次光顧
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
呢個黃綠中醫呃左我老豆醫療券$6880買海味同藥材!!氹老人家買埋d唔等洗噶野!!六千幾蚊買左1斤花膠、1斤田七、1麻花旗參,完全高過曬市面上啲價錢!

我老豆有高血壓,呢個黃山中醫仲叫我老豆食田七,佢身為中醫師應該知道田七有活血成份,唔係人人都岩食呢味野!搞到我老豆食完之後覺得好唔舒服,血壓仲高左好多呀!

之後我地打過電話去瑞康中醫診所果道,搵個黃山中醫問個究竟,黃山仲一味話我老豆岩食呢d藥材。老人家就係因為相信黃山呢個黃綠中醫噶說話,先搞到血壓爆登!!最尾我地帶老人家去左聯合醫院果道睇急症,急症室醫生聽完成件事,話呢件事可大可小,如果真係出左事,呢個黃綠中醫實走唔甩!!

呢個中醫真係唯無醫德!貪到佢呀!為左錢,連人命都唔理。
簡評:
個人觀感- 醫術精湛、鉅細無遺
經歷過程- 只知取藥付費,未能盡釋疑慮
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
Grace Au回應:
我姑媽都試過,都係個黃山醫師氹佢買貴價藥材,有個短頭髮姑娘又一直幫口話血壓高要買藥材煲湯水,同我姑媽講「反正醫療券係政府比,又唔係自己錢」,一直sell佢買高麗參,石斛,人參。6000幾幾扣剩得返300幾。之後姑媽聽街坊講先知,間診所啲藥材特別貴。醫療券本來係for長者病左可以睇醫生,佢真係好無醫德。
回應 Johnny Lam 尋醫報告
*必須填寫
*必須填寫



更換圖片

 Copyright©2023 www.chinesedoctor.com.hk
 All rights reserved