睇中醫香港中醫網首頁

黃德新中醫(男)

WONG, TAK SAN
[ 中醫全科 ]
Tel:
地址:
新界元朗同樂街2號金寶樓J舖閣樓
專業資格:
香港中醫藥管理委員會註冊中醫師
專注研究:
其他資料:
收費:
診症時間:



  # 16970
蚊蚊 報告:
2/7/2020 8:54:45 PM
• 診症日期 : 2019年12月17日
• 求診目的 : 婦科疾病 經期失調
• 診金收費 : ~ $ 800
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :再度光顧
總評 1
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 1
診金合理 :
 1
經歷詳述:
元朗同益商場2樓個個黃德新中醫師,2019年12月17日至2020年1月21日期間佢醫到我肝炎,之後住咗四日三夜醫院,出院時醫生話係中藥引致肝嚴重受損,足足放咗半個月病假,我仲有醫生同住院證明嫁!有圖有真相!好彩發現得早,差啲肝衰竭,睇佢嘅時候,我個肝好健康,無任何肝病。每次去佢到複診,佢就話我食完佢開嘅藥身體有進步,每次都話我腎虛血虛,食完佢開嘅中藥就會好,但食咗佢一個月中藥,其實我感覺越嚟越差,第六次複診亦都係最後一次睇先最離晒譜,越嚟越唔舒服,講埋啲症狀比佢聽,同佢講,無胃口、瞓唔到、小便渾濁普洱茶色、嘔吐、肚瀉、頭痛等等,佢都照開10劑藥俾我,話食完就會好,之後真係頂唔順,身體越嚟越差,到要去睇西醫先知道肝有事,出咗院再同佢理論,佢反而話我誹謗佢,毁壞佢聲譽,超級不負責任,好後悔睇咗佢,錢冇咗都算啦,搞到身體越嚟越差,真係多謝佢。
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 只知取藥付費,未能盡釋疑慮
推介意見- 本人絕對不會再作光顧
 Copyright©2023 www.chinesedoctor.com.hk
 All rights reserved